Cerita SABTU minggu lepas daaaa

Tujuan aku ke KL kali ini adalah untuk menyaksikan persembahan LAWAK KE DER? yang berlangsung di PANGGUNG SARI, ISTANA BUDAYA

Siangnya aku pi merayau bersama CIK TUNANG (sambil menyelam minum ayaq la ni)
 
Suria KLCC adalah destinasi tujuan K.A.M.I kali ini
Layan exibition ni dlu kat level 4
Pi layan movie ni plak pas exibition tu.
2 bintang dari aku






Jangan dilupa pada yang ESA
4:31 PM


Ada flare tu...(^_^)
Ada gaya model dak??hehehe


Abaikan muka aku yang HARSH  dgn lubang hidung tu =.='


singgah beli popcorn dulu sebelum balik...
sedap gilak!

for more info about this popcorn please do visit this page : http://www.garrettpopcorn.com/malaysia-locations/


CERITAMALAM HARINYA


Memang lawak sampai sakit peghut la dok gelak..
diharap ada lagi lepaih ni...
memang terbaeeekkkkk laaa

pas habeh show dan la shoot gambaq depa sepam dua
Ingat kemera hang Full Frame hang bleh dok mai blok aku ka??? @#$%^&!!




punya la ghamai...
eh!ada watermark plak...hadoiiii!!!
sempat membeli sehelai baju ni..

Comments

eMLyNn said…
weii.. awat xdak gmbq hg ngn depa??
Raffiudin said…
aku tak suka bergambaq ngan artis..hahahaha

Popular Posts