Photoshoot SS (SnapSyndicate)

Pada pagi tadi telah berlangsungnya sesi GATHERING dan PHOTOSHOOT SS bertempat di
Balai Seni Negeri Kedah.

Jadi mai nak kenaikan barisan2 ahli jemaah SS

Yang ada janggut bak ahlil Sunnah wal Jamaah ni adalah CEO SS
dikenali sebagai Ariegaban
dia ada kemera Full Frame woooo

Yang x berapa nah "CERAH" ni pulak Badrisham.
Dia ni Pengarah kat Balai Seni Negeri Kedah.

Ni Cikgu Wan a.k.a Ridzuan Shariff
x banyak cakap sangat...banyak diam tapi gambaq dia rare...

Pak Key a.k.a Mohd Fahry Allauddin
merupakan orang yang menjebakkan aku dalam dunia fotografi ni
seorang pakar prank yang dahsyat!!!!

Muhammad Munir Almubarak a.k.a Moon | Abg Don |
seorang yang tak pikiaq panjang dan gila gadjet

Ni aku ler.....
x yah crita banyak2 la pasai dia ni

Disebabkan kami nak bergambaq dgn ahli2 SS maka kami mintak tolong dia ni shoot gambaq2 kami sat
jgn terpengaruh dgn baju yang dia pakai...
yg ni ikmal..BB (BlackBerry) dia slalu ja ghosak...
eh!dok nyalo plak....
(aku pun x taw apa kena mengena gambaq ni dgn apa yang aku dok crita)

Taraaaaa!!!
ni la gambaq yang terhasil...
sebenaqnya ada banyak lagi tapi aku up yang ni dah la...
yang len2 tu aku taruh tgk sniri la sbb ada aksi2 yang terlampau ganas utk tontonan awam..

Comments

ariegaban said…
blog paling terkenal dengan 2 lawatan setahun.. ahahaha.. aku terjumpak dan agak menarik sebab hang tak tulih panjang2.. dan ada muka aku yang hensem macam nak mampus..

Popular Posts